Foutmeldingen

Krijg je onderstaande foutmelding, dan adviseren wij je om je browser te verversen door middel van de F5-knop. Lukt dit niet, sluit dan je browser volledig af en probeer het opnieuw.

Als F5 niet werkt, probeer dan het volgende: 

1. Log (eventueel) uit MijnKNLTB

2. Klik op de ALT toets naast de spatiebalk

3. Bovenin verschijnt in Internet Explorer: Bestand, Bewerken.... en ook Extra

4. Klik op Extra

5. Klik op Internet Opties

6. Op het tabblad Algemeen zie je halverwege de Browsegeschiedenis staan

7. Klik op verwijderen

8. Zet overal vinkjes behalve bij wachtwoorden en gegevens van favoriete websites behouden

9. Klik op Verwijderen en als het klaar is op OK

10. Probeer het opnieuw in het MijnKNLTB en kijk of het nu wel lukt.

Als ook dit niet werkt, stuur dan een mail naar ledenservice@knltb.nl o.v.v. bondsnummer en vraag een wachtwoord reset aan.