AD Special

De AD Tennis-special is er weer: veel leesplezier!

Hij is er weer, de AD Tennis-special! Voor de vierde keer heeft onze mediapartner DPG Media samen met ons een Tennisbijlage gemaakt met 16 pagina’s over tennis.

Sporten en bewegen is gezond, juist in deze coronatijd. Veel mensen ontdekten het afgelopen jaar hoe leuk tennis is, veilig en verantwoord het hele jaar door. Dat tennis zo populair is, komt door veel mooie aspecten; tennis is gezellig, je speelt waar en wanneer jij wilt, buiten bij een vereniging of binnen in een hal, het biedt voldoende uitdaging en is de gezondste sport, zo blijkt uit onderzoek. Bovenal is tennis een sport die je je hele leven lang kunt doen. Ook de nieuwe racketsport padel wint aan populariteit.

Meer dan 1 miljoen mensen in Nederland, waarvan er ruim 565.000 tennissers lid zijn van een tennisvereniging, weten dat tennis een te gekke sport is. Voor jong en oud, op elk niveau, ongeacht beperking of afkomst. Ons motto is niet voor niets: Nederland Tennisland, iedereen doet mee! Dat willen we graag laten zien en mensen inspireren om ook te gaan tennissen. Dat doen we dus samen met onze mediapartner DPG Media in AD en regionale dagbladen.

Wat staat er zoal in deze AD Tennis bijlage?

Natuurlijk kan een verhaal over tennis op een vereniging in deze coronatijd en het succes van de Zomer Challenge niet ontbreken. Dat tennis gezond is en de ideale ‘total body workout’, licht bondsconditietrainer Miguel Janssen toe. In het hart van de bijlage staan 4 portretjes van een tennisleraar, de spin in ’t web op de vereniging. Ook aandacht voor het verlangen naar de competitie, voor veel tennissers de leukste zeven dagen van het jaar.

Ook padel, de snelst groeiende tennisvariant in Nederland, komt aan bod. Daarnaast vind je er interviews met onze ambassadeurs Kiki Bertens, Robin Haase en Diede de Groot. Tot slot alle informatie over toptennis in Nederland en het Billie Jean King Cup duel tussen TeamNL en China.

Pure promotie van tennis dus, mede mogelijk gemaakt door advertentiebijdragen van Menzis, Kia, TennisDirect en Ziggo Sport.

De lezers van het Algemeen Dagblad (AD) en de regionale dagbladen de Gelderlander, de Stentor, Tubantia, Eindhovens Dagblad, Brabants Dagblad, BNdeStem en PZC vinden AD Tennis vandaag in de bus. Dat betekent dat minstens 2,7 miljoen lezers uitgebreid kunnen lezen over onze sport. We hopen dat de lezers van het AD enthousiast worden en de weg naar de tennisvereniging vinden.