Vanaf 1 januari is Pascal Kamp de nieuwe senior manager Marketing & Partnerships. In deze functie kan hij de groeiambities van de KNLTB realiseren door tennis en padel gerelateerde producten en diensten te koppelen aan de commerciële belangen van bestaande en potentiële partners.
Pascal Kamp is blij met deze uitbreiding van zijn marketingfunctie waardoor marketing en commercie samenkomen. In zijn nieuwe rol is hij verantwoordelijk voor de commerciële marketingstrategie, business development en promotie van de KNLTB en haar sporten. “Het is een kans om wat zaken te combineren en beter op elkaar te laten aansluiten. Dat past in de ontwikkeling van de organisatie. Het tennis- en padellandschap verandert snel, het aantal aanbieders en spelers groeit hard. Daar willen we samen met partners op inspelen en nog beter invulling aan geven, zodat nog meer mensen meer gaan tennissen en padellen”.
Het huidige marketingteam blijft werken aan de ontwikkeling, participatie en het adequaat vermarkten en promoten van producten en diensten voor tennis en padel aanbieders en spelers. Met een heldere digitale strategie en een meer geïntegreerde aanpak wil Pascal dat de profielen van onze sportbeoefenaars in de toekomst niet alleen de basis vormen voor productontwikkeling, maar ook voor de (groei)doelstellingen van de organisatie.
Algemeen directeur Erik Poel zal vanuit de directie verantwoordelijk zijn voor commerciële zaken en de afdeling Marketing en Partnerships onder zijn hoede nemen. Door deze samenvoeging zal Jacco Eltingh zich volledig inzetten als Technisch Directeur voor tennis en padel, inclusief arbitrage, leraren en de topsportevenementen.
Pascal Kamp